fredag 10 juni 2011

Ny header.

Som ni ser har jag lagt upp en ny header som är lite mer personlig. Jag har inte bara lagt upp den för att den är mer personlig, utan min älskling tyckte den andra var lite för vit, eftersom nästan hela sidan är vit. Så jag kollade och tyckte det med, så det behövdes lite mer färg och lite mer personlighet, så jag knypplade ihop denna nyss och har då lagt upp den. Kände att denna passade faktiskt mycket bättre med min blogg och jag är väldigt nöjd med den.

Hade velat skriva mer på bloggen, men jag orkar inte. Är sjukt seg tack vare vädret och jag tänkte istället för att sitta vid datorn och nästan somna, ska jag plocka lite i lägenheten och emellan åt slöa. Dock måste jag ut i regnet för att köpa mjölk, för lilla jag är i stort behov av massor med koppar tea en dag som denna. Nu ska jag vingla ut i hallen och klä på mig, för att sedan åka ner i regnet och köpa mjölk..

edit: fick ändra lite i headern så den skulle se lite bättre ut ^^,

1 kommentar: