torsdag 9 juni 2011

Kommentera mera!

Jag har märkt att på bara någon dag har det gått in 10 nya unika människor på min blogg och det glädjer mig otroligt mycket. Det som dock får mig att funderar över om någon av dom som gått in på min sida läser mer än en gång, är att det aldrig är någon som kommenterar. Även att jag skriver frågor till er läsare så får jag inget svar. Jag har skrivit ut säkert 10-15 blad på hur man skriver en bättre blogg och allt, för att jag vill verkligen att denna bloggen ska bli så mycket bättre än alla andra jag har haft och hittills är det verkligen så. Jag har publicerat mer än vad jag någonsin gjort på en blogg, i alla fall på en och samma månad. Så jag känner mig stolt, men jag känner att ni som läser inte lägger ner tid på att svara på mina frågor i inläggen. Så vad ska jag göra för att få er att bli mer intresserade?

Ge mig tips på vad jag kan skriva om! Vad vill ni läsa om i min blogg? Något om mig? Vad jag tycker om en viss grej? Eller bara något allmänt? Skickar flera av in er frågor, så jag kommer upp i.. vi säger 20 st, så kan jag ha ett inlägg med svar på frågor.. Så kommentera nu!

1 kommentar:

  1. Jag tycker din blogg verkar grym :) Du skriver mycket om vad du gör om dagarna, det kanske inte intresserar just mig sådär vansinnigt mycket eftersom jag inte känner dig, men jag märker att du har mycket tankar och åsikter - vädra dem lite vettja :) Jag vill gärna veta bakgrunden till att du blev vegeterian, se fler bilder du tagit eftersom du är en duktig fotograf och ja, mer om vad du tycker och tänker om vad som händer i världen. Du är ateist skriver du, det låter verkligen som att det finns mycket mer du skulle kunna skriva om sånt du tänker på "innerst inne", jag märker att det finns mycket potential där :) Sen får du förstås fortsätta skriva om att du varit på Liseberg och funderar på nya glasögon, men jag tror kanske det är mer de som känner dig som tycker det är intressant, om du vill rikta dig till fler läsare kanske du ska bredda dig lite :) Hur som helst, jag är ingen expert, din blogg verkar trevlig. Jag ska fortsätta läsa din blogg ett tag framöver, hoppas på att bli hooked :) /Crille (crilles-blogg.blogspot.com)

    SvaraRadera