tisdag 7 juni 2011

Bloglovin for win.

Jag följer många bloggar på Bloglovin och tycker det kan vara väldigt underhållande att läsa när man inte har så mycket annat för sig, eller när man har gjort allt man ska och vill underhålla dig. Fast på senaste tiden har jag märkt att jag lite tappar intresset att gå in där och läsa, dom flesta bloggar jag följer har blivit jätte dåliga, har tagit bort alla bloggar jag följde om foto, för dom blev skittrista och tappade sin funktion tyckte jag. Sedan följer jag diverse andra bloggar som jag inte heller orkar läsa längre för att det har blivit så långtråkiga inlägg att jag har lust att spy, några bloggar har jag kvar för att till och från kommer det fantastiska inlägg som verkligen inspirerar eller bara får en att sitta som förtrollad. Matbloggar har jag massor av och dom är fantastiska eftersom det finns så många goda recept och så mycket man kan inspireras av, men många av dom har också blivit tråkiga, med mindre recept, färre inlägg och bara en massa tråkiga saker. Visst att dom ska få skriva om annat än recept, inget emot det, men det dom skriver annat än recept finner jag inget intresse av att läsa, och speciellt inte inlägg som varenda veggo blogg jag läser, skriver om exakt samtidigt, då räcker det med att läsa en, så har läst alla typ.

Så den senaste tiden har jag nog rensat ut ett antal bloggar från den sidan och fler lär det nog snart bli, för en del av bloggarna ligger väldigt långt ner på min lista över att fortsätta läsa. Självklart finns det bloggar jag följer som är kärlek för mig, som får mina dagar att fortsätta vara vackra även om vädret utanför fönstret är dåligt. Det börjar dock se ut som dom inte är så många längre. Så idag ska jag nog rensa lite där och se om några kanske får en till chans att bevisa att dom är värda att läsa, tycker att ni som läser min blogg. Kanske ingen som direkt läser min blogg jämt, men jag tycker att ni ska klicka på knappen som är på sidan och följa mig på bloglovin, så riskerar ni inte att missa något av det jag skriver.

Vad läser ni för bloggar som ni tycker det kan vara värt för mig att kolla upp?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar