tisdag 7 juni 2011

Dream come true.

Snackade nyss med en av dom som jobbar på boken som jag ska publiceras i och hon tycker verkligen jag är duktig och har otrolig potential i mitt skrivande. Så hon ville att jag gärna skulle hjälpa till mer med boken och det vill jag verkligen, min dröm om att bli publicerad kanske blir verklighet + att jag kanske får hjälpa till att redigera texter och sådant i boken. Känner mig väldigt glad och känner att jag skulle kunna lägga ner hur mycket tid som helst på detta, bara för att jag älskar att skriva. Det är bara det att hon är tvungen att prata med dom andra och kolla om ersättning och så, eftersom jag såklart inte ska jobba gratis. Så jag håller tummarna på att detta går som jag vill och att jag får hjälpa till och jag hoppas det går fort till nästa höst då boken planeras komma ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar