lördag 11 juni 2011

Sömnlös i Eksjö.

Det är väldigt tidigt på morgonen och jag har inte sovit en blund. Vet inte varför jag inte kan sova, var jätte trött under dagen och nu är jag pigg som en nötkärna. Får skriva väldigt sakta eftersom att älsklingen sover och jag vill inte väcka honom av allt klickande. Märker i alla fall att det är sommar för det är så ljust ute och har varit det den senaste timmen. Vill verkligen sova för jag vet hur jag kommer vara i morgon och jag måste fortsätta städa i morgon, men jag kan verkligen inte sova. Det är otroligt jobbigt, vill typ skriva massor. För en av dom bästa sysselsättningar jag har på natten är att skriva, dessutom kommer jag på så mycket bra att skriva. Sedan brukar jag tycka det är roligt att städa på natten när jag inte kan sova, plockade lite på skrivbordet innan älsklingen gick och la sig. Nu vågar jag inte röra något mer än datorn eller sitta och skriva av recept i köket. Nu ska jag underhålla mig med något här på nätet ett tag och sedan försöka sov igen. Hoppas verkligen jag lyckas denna gången. Bjuder på en av alla bilder jag tog häromdagen.


Bilden passar nu för det ser ut som en tidig morgon, fast bilden är tagen på kvällen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar