lördag 4 juni 2011

Sommar, lycka och tomt i skallen.

Det är så skönt att värmen äntligen kommit ordentligt och det är så grönt och fint ute, jag vill bara springa runt med min kamera och fota allt det vackra och försöka fånga den känslan jag har i magen och i hela kroppen. Det är dock inte det lättaste när man blir seg av värmen och huvudet dunkar om jag är i solen alldeles för mycket. Ska nog ta mig en lite sväng om en stund eller kanske lite senare, beror på hur huvudet känner sig.

Jag älskar verkligen sommaren och allt det gröna, gick igenom den vackra allén idag igen och jag hade som vanligt inte med mig kameran utan fick dra upp min värdelösa mobil, men det är så vacker och jag älskar att gå igenom där. Se solen som på vissa ställen tar sig igenom dom stora vackra trädkronorna och man känner verkligen en underbar sommarkänsla när man går där. Mitt favoritställe helt klart och jag ska ta med min riktiga kamera dit och få vackra bilder, någon dag.

Har inte så mycket att skriva just nu, värmen gör att jag blir helt tom i huvudet (dock blir jag kreativ med bilder, konstigt!) och det är verkligen tråkigt, men jag ska försöka uppdatera så fort jag kommer på något bra att skriva. Hittills tycker jag att jag uppdaterat bra, men tycker folk är alldeles för dåliga på att kommentera, det gör så att jag tappar lite glöden av att skriva. Kanske bättre att bara skriva för sig själv, då behöver jag inte fundera över om någon läser och över huvudtaget reflekterar över det jag skriver.

Nu ska jag nog ut och fortsätta med mina rabatter som jag började med igår och hoppas att jag blir färdig idag, det är verkligen jobbigt, men blir fint. Värmen gör det inte lättare heller, men jag får luft och lite färg i alla fall. Lägger in ett till inlägg med några bilder jag redigerat dom senaste dagarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar