måndag 6 juni 2011

Dagen i bilder.







Idag har jag fotat lite när jag satt i köket och skrev av recept ur en kokbok jag lånat på biblioteket. Katten kom och gjorde mig sällskap så jag fotade henne lite och hon verkade tycka om att vara fotomodell. Nu har jag suttit och redigerat lite av bilderna och nu får dom vara dagens blogg inlägg. Ska försöka skriva lite mer i morgon, har varit väldigt seg idag. Hoppas alla haft en bra nationaldag, jag har inte riktigt firat den. Lagade i alla fall god mat och testade ett nytt recept som min fästman uppskattade väldigt mycket, han tyckte jag skulle göra det 6 gånger i veckan. Kanske inte riktigt så ofta, men ska i alla fall göra om det. Nu ska jag ta en promenad med hunden och sedan krypa ner i sängen bredvid min älskling.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar