söndag 5 juni 2011

-

Kollat igenom gamla bilder på min dator och hittar otroligt vackra bilder som jag nästan inte kan tro att det är jag som har tagit. Är så otroligt nöjd med vissa av mina bilder, skulle nästan vilja tapetsera hela lägenheten med dom. Blir så sugen på att dra ut och fota massor och få härliga sommarbilder, dock är ju folk lediga både idag och i morgon, så det är fullt med folk överallt och jag får inte samma känsla då och det springer folk i vägen när man ska ta bilder och det är bara jobbigt, så jag får vänta tills på Tisdag morgon när alla jobbar eller är i skolan, så kan man i alla fall få det lite lugnt och man behöver inte krångla för att få en bra bild. Hoppas bara det inte är dåligt väder för då gråter jag, så nu bestämmer jag att det ska bli bra väder på Tisdag så att jag kan fotografera lite sommar.

mobilkamera bild, suger..

 bilder ifrån 2010-05-22

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar