tisdag 14 juni 2011

Rädsla.

Jag följer som jag sagt innan många bloggar via Bloglovin och jag har mycket blandade bloggar. Dom flesta är såklart matbloggar, som innehåller vego mat. Sedan följer jag en hel del andra bloggar, bland annat bloggar som jag lagt under en kategori som jag döpt till Hälsa. Där ligger en bland många bloggar om meditation, yoga och annat som kanske inte dom flesta ser som hälsa, men där ligger en otroligt bra blogg som heter Viralila, där jag häromdagen läste ett så underbart och inspirerande inlägg om rädsla. Sedan jag i November fick problem med min mage har jag begränsats mycket av den, men jag har nog också omedvetet begränsat mig själv. Jag vågar inte göra alls så mycket som jag gjorde förr, men jag ska iväg till Liseberg på Lördag och jag var verkligen nervös, tills jag läste detta inlägg. Då släppte allt jag oroat mig för och jag kände bara att det hon skrev var så rätt, det är verkligen så jag känner. Jag kände direkt att det hon skrev i det inlägget hjälper mig inför resan.

1 kommentar:

  1. Hej hej!
    Tack! Glad att jag kunde vara till hjälp. Se till att ha en alldeles underbar dag på Liseberg!

    Det är precis så som du skriver, att magen begränsar dig själv eftersom den inte riktigt fungerar som den ska... men sen är du ju så också att destu mer vi känner oss begränsade, destu mer blir vi det. Jag tycker det är väldigt bra att du ser det.

    Kramar*
    /V

    SvaraRadera